Saturday, November 7, 2009

And the world just... disappears

Ok, we just landed a few hours ago, so i'm still a little dizzy.
But the jetrag ain't so bad today, the trip was super easy and i slept most of the way.

We're at Inkrat now, Allan is doing a couple of consultations and later we'll go pay for, and move into, our apartment.
I still can't believe how light my luggage is this time, it's like i'm too good at packing now.
I keep thinking i forgot something important, but it's not like i'm on any medication or anything like that, and i did remember my passport, so...

I can't even begin to describe how good it feels to be back.
The weather couldn't be nicer and we've already taken a small walk around the hood and said hi to some of the locals.
Now... i don't know... i guess there's a little bit of jetrag after all.
I'm just happy.

Fluffy clouds
Holiday edition coffee at the airport
Narita express
Chuo line to Koenji
First things eaten in Japan: candy and onigiri

12 comments:

  1. Konichiwa Pedresen-san! Godt I er kommet godt hjem, og at du har formået at pakke light, så du kan shoppe en masse (men ikke bøger missy!!). Nyd livet og hils!

    ReplyDelete
  2. Dejlig post, gjorde mig i godt humør...

    ReplyDelete
  3. Åh hvor herligt! Det fortjener I. :)

    Og a propos Starbucks' røde julekopper - er det ynkeligt, at vi rent faktisk har ventet med længsel i 2 uger og fejrede deres ankomst med hele Ella Fitzgeralds julealbum til at skylle vores Toffee Nut Lattes ned med?!

    ReplyDelete
  4. Øhm, jeg KAN faktisk godt stave til Pedersen.
    Og Anne: man kan aldrig, jeg gentager ALDRIG, lave for meget hoopla over Starbucks!!!! Mmmm!! :)

    ReplyDelete
  5. Ha en fantastisk tur. Jeg er kjempesjalu! Har hatt lyst til å reise til Japan lenge men det har alltid falt i fisk. :P Faktisk så snakker og leser jeg litt japansk og enda har jeg ikke klart å komme meg dit. Nei, her skal det spares!! :)

    ReplyDelete
  6. Yay! Welcome back!

    How was that caramel thingie? Last night I almost got the original version of Kinoko no Yama. I would've bought the caramel one if I saw it, though.

    ReplyDelete
  7. Toffee nut latte?
    Dem tror jeg ikke vi har her, men jeg så en gingerbread latte der så god ud!
    Og jeg kan ikke noget ynkeligt i at fejre kaffe, hvilken som helst kaffe.

    Camilla, jeg snakker overhovedet ikke japansk og jeg klarer mig find.
    Kan du så komme afsted, sas har billetter til marts for kun lidt over 3000 kr!

    The caramel ones are delicious Ai, better than the originals and even better than the peach ones i had last time we were here.
    I love all the special editions of stuff here!

    ReplyDelete
  8. Uhhh den er god, den Toffee Nut Latte. De havde den for nogle år siden, men sidste år havde de kun Dark Cherry Mocha, og den vakte ikke begejstring. Men i år har de fået både Gingerbread-, Toffee Nut- og Eggnog Latte igen, hurra!

    ReplyDelete
  9. did YOU take that fluffy cloud photo? looks like an imaginary scene out of a dream

    ReplyDelete
  10. Yes, i love taking cloud pictures! It totally does look dreamy, but it was even better in real life, more pink and more fluffy.

    ReplyDelete
  11. Tak for de interessante oplysninger

    ReplyDelete