Tuesday, April 7, 2009

Bye bye Akita

At the station monday afternoon
From the Shinkansen
A little further down the tracks

I took these pictures with my iPhones new Toy Camera application.
Hiro introduced us to it and already it's been worth the 6 kr. i paid for it.

Today is a beautiful spring day in Tokyo, our first real one.
We're gonna go to the park and enjoy the cherry blossoms, and later we're gonna go to Shibuya and see Bad Religion and NOFX.
I think it's gonna be a good day.

Welcome home dinner (Quad Camera app)
Sukiyaki restaurant on our street
I'll eat almost anything, but raw egg is where i draw the line

4 comments:

  1. Ej Amalie! Sukiyaki smager endnu meget bedre med rå æg! Mums.
    Men jeg må sige jeg stejlede lidt da jeg i de australske supermarkeder så at æggene ikke var på køl... Men altså, de har bare ikke salmonella og sådan noget, så det er ikke rigtig nødvendigt. Det skulle jeg lige vænne mig til!
    Iøvrigt drømte jeg om dig og Allan forleden (undskyld hvis det lyder mærkeligt eller stalker agtigt!!). Allan skulle tattovere mig, men du var igang med at sy et laaaaaaaaangt gult gardin, og det syntes vi allesammen var mere spændende (det så også rigtig flot ud!), så tattoveringen blev aldrig til noget! Jeg var lidt forvirret da jeg vågnede.

    ReplyDelete
  2. Ha ha, jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste der drømmer om A + A!!
    Nummer to billede er pjutifult! Well der er de faktisk alle. Smukke farver!

    ReplyDelete
  3. The color in the first three pictures is amazing, what a cool app! I was going to ask which camera you were using until I read that!

    ReplyDelete
  4. Jeg har efterhånden vænnet mig til at æggene, i fx omelet, ikke altid er liiige gennemstegte, med at bruge rå æg som dip...
    Nah, jeg er der bare ikke endnu!
    Men nu er jeg i forvejen ikke verdens største sukiyaki fan, så det gør ikke så meget!

    Men jeg er fanme ked af at mine mad gardin-making skills forhindrede dig i at blive tusset!
    Det skal ikke ske igen!

    Coralene, if you have an iPhone you need to get that app, it's so much fun!

    ReplyDelete