Friday, February 6, 2009

Wall candy

I used to collect these as a kid.
The dictionary calls them either "scraps" or "glossy pictures", i'm not sure which describes these best.
But i had a pretty big selection.
And also stationary with cute prints, but that's for another post.

Anyway, i glued these two on some printed paper and framed them.
My workroom wall has too many postcards and not enough frames.
I'll find a spot for this later.

I've been feeling nauseous all day.
Maybe sushi for breakfast was not the best idea?
I'm seriously thinking about going home now.

8 comments:

  1. Hvor fint! Jeg samlede også på glansbilleder, men aner ikke hvor de er nu. Kan man overhovedet få dem mere? Hvad samler små piger på nu?!

    Syret lille fyr i kilt og svenskerblondt hår..

    ReplyDelete
  2. Bratz dukker?

    Jeg troede også mine var væk for evigt, men en mappe havde heldigvis overlevet 10+ år på loftet.

    ReplyDelete
  3. Åh nej, ikke Bratz. Det burde fandme være kriminelt. I mit naive sind håber jeg, der stadig er nogen derude, der kan fascineres af at samle på servietter, viskelæder eller brevpapir!!

    ReplyDelete
  4. Jeg tror faktisk, at Bratz blev sagsøgt af Mattell og gik konkurs.
    Karma is a bitch.

    Jeg er sikker på, at der findes masser af søde, nørdede børn derude, som samler på søde, nørdede ting!

    ReplyDelete
  5. Det tænker jeg også på indimellem - om børn samler på viskelæder og brevpapir! Og hønseringe, remember? Ahh de gode gamle dage hvor der ikke var så meget pis..

    ReplyDelete
  6. Arh, hønseringe!
    Mig og min storebror havde en KÆMPE samling!

    ReplyDelete
  7. God og sej idé!
    Måske skulle jeg også prøve at finde mine glansbilleder når jeg engang kommer hjem.

    ReplyDelete