Saturday, August 14, 2010

Seeing double

A quick visit to the shop to sell a hat (this one) turned into a whole evening of painting and making new hats, due to a sudden monsoon raging over Copenhagen.
The rain and thunder was so bad we eventually had to give up and call a cab, leaving our bikes at the shop.
I have a feeling we'll regret this on Monday, but right now i'm happy we did.

Mai is back in Copenhagen and in desperate need of a dog sitter, so Lucifer had company in the basket

I've been in a bad mood all week (except for when i was at Tivoli, obviously) and i'm kind of looking forward to this week being over.

Right now i'm waiting for some Thai food that i'm gonna eat while watching a movie, preferably a stupid one, and i'm hoping at least one of those things will put me in a better mood.
If not, i have the whole day tomorrow to try and make myself feel better, since we canceled all of our plans so we could have a real day off.
Maybe i'll finally have time to read some of the Buffy Season 8 comics that have been lying on a shelf, teasing me for months?
I hope so.
I also hope you're all having a nice weekend, wherever you are.

6 comments:

  1. Sympati. Jeg har også haft en dødsspiral af en møguge, der bare bliver ved i det uendelige. Jeg selvmedicinerer med honningkage og dvd'er, og hylestærke espresso shots. Det må være efterårs blues, alt, alt for tidligt altså.

    ReplyDelete
  2. Søt hund. Hvordan er Buffy comics i forhold til tv-serien?

    ReplyDelete
  3. Classic Copenhagen, så meget for tidligt, jeg er slet ikke klar.

    Patrick B, Season 8 som jeg læser er en direkte fortsættelse af serien og da flere af numrene er skrevet af Joss Whedon har de hans snappy dialog, og føles derfor præcis som tv-serien.
    Hvis man er rigtig nørd kan man nærmest høre dem tale!
    Og så kan de jo gøre en masse vilde ting som man ikke kunne i tv-serien, da de ikke er begrænset af et budget.
    Så ja, rigtig god, synes jeg!

    ReplyDelete
  4. Høres spennende ut. Jeg og min frue driver å ser igjennom Buffy på nytt, har kommet til sesong 3.

    ReplyDelete
  5. Jeg tror også snart jeg er klar til et gensyn.

    ReplyDelete
  6. You miss me!!!! Hahaha. Better than being a smellyfish.

    ReplyDelete