Monday, December 21, 2009

December 21st

Todays present was oddly shaped, so i wouldn't guess what was inside.
Mission accomplished, i had no clue!
It was a CD (haven't heard it yet, but it's Young approved, so i'm expecting it to be the bomb) and two mascaras, one onyx black and one brown.

I don't wear much makeup, but i need my mascara and i need it to be all fancy and organic like too

We're still at work, but it's our last day, so i don't mind that it's gonna be a long one.
Allan is tattooing Martin and i can hear them chatting in the next room.
Listening to them reminds me of the good old days when we all used to live together, and thinking of that makes me happy.
Now i'm gonna pack all the work stuff i'll need over the holidays, and try to figure out what's for dinner tonight, and where.

14 comments:

  1. den kan seriøst ikke blive mere approved, den cd! jeg elsker den mere og mere for hver gang jeg hører den. sygt god!
    hav en dejlig jul, ik!

    ReplyDelete
  2. Bento med hjem på sofaen, en film på (eller den nye cd) og chiiiiill for resten af pengene?

    ReplyDelete
  3. Det lyder lovende, glæder mig til at tjekke den ud.
    Selv dejlig jul!!

    Helle, de arbejder stadig, så det blev en gryderet, leveret til butikken af superbring.dk.
    Ikke dårligt!

    ReplyDelete
  4. Slet ikke dårligt! Og så slipper man for opvask!
    Post lige billeder af Felix' nye kunst!

    ReplyDelete
  5. Det gør vi senere, der går vist lidt endnu før de er færdige.
    Jeg kan afsløre at det er et portræt!

    ReplyDelete
  6. Nope!

    Martin siger: "det er en neger med for store fødder... og det er ikke Bill Cosby".
    End quote.

    ReplyDelete
  7. Argh, nu troede jeg lige at jeg var så snedig!

    ReplyDelete