Thursday, July 30, 2009

Grrr Arhg


A few days ago we (finally) started watching Dollhouse.
I have my own set of rules about watching stuff online, like it has to be stuff that won't come out on DVD and that i don't really care that much about, and since Dollhouse is a Joss Whedon show there was just no way i was gonna disrespect it by watching it online.

So we waited and waited until it came out on DVD, and i'm glad we did.
We're only about 6 or 7 episodes in, but i gotta say, it's looking good so far.
It's more Alias meets X Files and the Matrix than Buffy, and not at all what i'd expected.
It's smart and exciting, not as funny as his previous shows, but it does have its moments.
And the Topher character seems to be very inspired by the Trio (Andrew, Jonathan and Warren from BtVS) and that's definitely not a bad thing.
Although i was never on Team Faith, i do like Eliza Dushku and her many characters.

Scoobies they ain't, but it's still a pretty darn good show

5 comments:

  1. Ooh! Jeg har ikke set den endnu. Men hvis det er det værd, tror jeg jeg vil prøve den af inden for snarlig tid!
    Jeg har iøvrigt stadig jeres DVDer liksom, jeg tænkte der måske skulle indblandes noget kage af en art når jeg afleverer tilbage, men jeg har stort set ikke fri de næste lange stykke tid!

    ReplyDelete
  2. Hov, i den forrige kommentar glemte jeg at svare på Famo, og så glemte jeg det igen, så nu bliver det lidt spam agtigt!
    Jo, vil egentlig godt anbefale det! Det koster 350 for menuen, plus drik. Alt smagte godt og det var nogle gode råvarer og jeg blev virkelig åndssvagt mæt! Jeg vil gerne prøve det igen ihvertfald, bare for at se hvad de ellers kunne finde på.

    ReplyDelete
  3. Ok, kageindblanding er altid en god ide.
    Det er længe siden der har været frugt af nogen art i sommerhatten, if you know what i mean!
    Vi er tilbage i butikken den 11. så måske engang der efter?

    350 er jo ikke galt, så længe man bliver tosset mæt.
    Man skulle tro vi ville have brugt vores hjemmeferie på at tjekke nye steder ud, men nej, vi sidder bare derhjemme og kukkelurer!

    ReplyDelete
  4. they all look really fake. But arn't they suppose to be dolls? sort of?

    ReplyDelete
  5. I think they look fake cause they're actors, posing for a promotional picture, wearing lots of make up. And they've been photoshopped, a lot.
    That might be it.

    But, no, they're supposed to be people who's had their mamory wiped, and work at the Dollhouse where they're given a new identity for each job, just to have their new memory wiped when the return to base.
    Trust me, it makes sense when you see it!

    ReplyDelete