Sunday, February 1, 2009

Mmmm...

12 comments:

  1. Ej hvor ser det vildt ud, er det real? Det ligner næsten et maleri!! Jeg vil med til slottet!

    ReplyDelete
  2. That's beautiful. It doesn't even look real!

    ReplyDelete
  3. Den er god nok:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Basil%27s_Cathedral

    ReplyDelete
  4. It doesn't look real at all! I agree! This is amazing. zo

    ReplyDelete
  5. where is this? copenhagen? awesome though

    ReplyDelete
  6. where is this? copenhagen? awesome though

    ReplyDelete
  7. Formand Mave vil også med til Den Røde Plads og se på kupler!! Nej seriøst, jeg tror, Moskva er en af de vildeste byer på jorden. Det skal prøves en gang.

    ReplyDelete
  8. Chris, i wish it was in Copenhagen, i'd go there every day!
    But sadly, it's in Russia.

    Vi overvejer faktisk en Ruslands tur snart, måske bare et par dage til sommer for at tjekke det ud!
    Men måske er St. Petersburg mere realistisk, jeg ved det ikke.
    Men til Rusland skal vi!

    ReplyDelete
  9. Lyder som en sej plan!! Men er det ikke det rene papirnusserhelvede at komme ind i Rusland? Eller lever jeg stadig i den kolde krigs tid.. øh.

    ReplyDelete
  10. Jo, det er vist stadig rimelig besværligt.
    Men jeg tror nok, at hvis man booker rejsen genem et bureau, ordner de også visa for en.
    Har jeg hørt?
    Jeg køber jo ellers helst bare flybilletter direkte fra selskabet, men i det her tilfælde tror jeg det er meget smart at få nogle til at planlægge turen for mig!

    ReplyDelete
  11. EEEEEEEEeeeeeeee...Love,love,love!

    Привет из сердца России,мне пешком 30 минут до этого храма Василия Блаженного.

    ReplyDelete