Sunday, February 1, 2009

First post from the new computer

Yes, very exciting stuff.
It's taken me most of the day to transfer things and install programs, but i'm almost done.
I think.
Got my pictures, got my photoshop, got my itunes.
So i'm good for now.
I'm also really sick of sitting in front of two screens, so todays post will be a short one.

This is one of the reasons i'm so happy we moved to Vesterbro.
You don't meet this guy when you go on an afternoon dog walk in Nord Vest, that's for damn sure.


Copenhagen can be nice.

4 comments:

  1. Jeg må indrømme at jeg er begyndt at savne København en smule. Ikke ensbetydende med at jeg har lyst til at komme hjem, men altså. Det er sgu en god by! Det er fedt nok at det så ikke er sindssygt nederen at skulle hjem, når jeg engang skal det.
    Tillykke med din nye computer! Jeg var forbi en apple store forleden og kunne egentlig også godt tænke mig en ny! Men der går nok et par år før jeg får råd igen, haha.
    Og fedt med Japan-tur også! w00t.
    Jeg sender nogle solskinstanker til jer! :)

    ReplyDelete
  2. That's the spirit! Kbh kan være fin, det afhænger bare af hvilke humør ødelæggende tosser man render ind i!
    Sejt at du har fået din computer! Så kan jeg godt forstå du ikke havde tid til leg (også efter den laaange fredags vagt!)

    ReplyDelete
  3. Du kunne jo kigge forbi butikken mandag?

    ReplyDelete
  4. Det lyder som en plan! Jeg giver lige lyd over middag engang! Yay!

    ReplyDelete