Monday, November 3, 2008

Osaka

Outside the convention.

I tried to climb up higher and get a better shot of the above scenery, but got visciously attacked by the local flora and fauna. First this evil plant with pointy barbed seeds ruined my tights and while i was trying to get all the little suckers out of my clothes mosquitoes made a buffet of my legs.
And then i went back inside.


No, you're not imagining things, Allans customer of the day is indeed wearing kitty ears

I saw her later on the dancefloor, very drunk and wearing only a bikini...My sweet friend Kaori

Waiting for Rei
At the after party i invented the chopstick-edamame catapult (patent pending)
I was aiming for Hata, but this one ended up in Rei's oolong tea

Late, late night dinner and parfait and Denny's (which by the way doesn't have a single American item on the menu)Sushi breakfast
On the metro this afternoonCutest train ever?


Oh, and i forgot to mention this in my last post: the inflatable neck travel pillow is one of my best buys ever!

7 comments:

  1. no grand slam on the menu?? how can they be a dennys??

    ReplyDelete
  2. gotta love the pink train! and that's our girl; willing to suffer for art; sorry 'bout the tights & bites, but admire the dedication! (and ps. that's important now that there are like, 13 of us...11 was an old count! Yay! zo

    ReplyDelete
  3. Nevermind hendes katteører, man kan se hendes trusser! (Mormor er forarget, ha ha!) Men okay, jeg vil godt gi dig, at katteører ved højlys dag er pretty weird! Jeg tager først mine på senere.. Efter tv-avisen ca..

    ReplyDelete
  4. Okay, jeg er efterhånden blevet overbevist om at jeg også skal have sådan en oppustelig nakkepude! Det her må være den sidste dråbe. Jeg køber en asap!
    Jeg har også lidt lyst til is nu :S og sushi.

    ReplyDelete
  5. Juhu, dejlige billeder og livstegn; det ser ud som om, I nyder det.

    Jeg er altså med Helle: nevermind ørerne - man kan se damens trusser!!

    En eller anden dag må jeg ved selvsyn (selvsmag?!) prøve alt den lækre mad, du fotograferer. Men indtil da tænker jeg, at du må vide, hvor i Kbh man får det bedste japanese?

    ReplyDelete
  6. looks like a fun time as always nice pictuers

    ReplyDelete
  7. Fie, jeg synes at Bento i Helgolandgade laver den bedste sushi i Kbh, men prøv også en af deres deres bento menuer, de hedder noget med m-et eller andet, det er super lækkert og autentisk.
    Banzai i Skydebanegade er heller ikke dårlig, deres mad er også meget ægte.
    Begge steder er ejet af dansk/japanere, så det er nok derfor de er så gode.

    Young, jeg poster et billede af nakkepuden snart, det skal være en af dem der er flad bagpå... det lød skummelt!?
    Men de er bedst!

    ReplyDelete