Sunday, September 21, 2008

Mission(s) accomplished

Got up early and went to jazz brunch.
Which is exactly what it sounds like: jazz and brunch.
My dad and brother played. My mom was there too.
The weather was great and the place had a nice view of the harbour.
It was a nice way to wake up.

Got home and gave the apartment a good cleaning.
Did a bunch of laundry too.
Felt really good to get that done.
I should have done that days ago actually, it could have helped me feel better.
Oh well, it's done now.

Then i continued some projects i started yesterday.
Even finished one of them.

Patterns* and quick sketch

Almost there
Done, a little 60's style mini dress

We went out for some icecream too.
And on the way home i bought myself some cheap flowers.
Cause i did good today.
Thanks me.



Allan is painting flash, so keep an eye on his blog, he should be posting the whole thing soon.


*If you can call it that, i'm hopeless at that part.

5 comments:

  1. Hey pjutiful.
    Ja ja, du troede jeg var væk og borte, men jeg følger stadig med i verden gennem dig og din blog selvom jeg ikke comment'er! Læser stadig med når jeg har chancen!
    Den er fandme flot den kjole!! Du er da bare fuld af talent. Ornlig kreativ!!

    ReplyDelete
  2. Nå, der var du!!
    Mange tak, den blev lidt stram, men ellers fin nok.
    Jeg syer ellers altid for stort. Mystisk!
    Tak for billeder, han er en flabet lille fyr, hva!?
    Og nuttet!!

    ReplyDelete
  3. do we get a picture of you IN the dress?

    ReplyDelete
  4. Ja han er en lille frækkert!! Vi havde ikke engang selv placeret hans fingre sådan. Han er åbenbart bare en badass af natur!
    Vi kigger nok ind en af dagene når jeg kan gå mere end 15 meter!

    ReplyDelete
  5. Helle: Du har helt til den 6. til at komme i form igen, for vi er i England hele næste uge!

    Corey: No. Yes. Maybe.
    This morning i decided to make some alterations.
    Maybe later!

    ReplyDelete