Wednesday, July 16, 2008

Finally!!

I'm going to see Sex and the City tonight with my friend Karina!

I've managed to avoid any real spoilers, which is think is pretty impressive considering i basically live on the internet!

Can't... friggin... wait!

Update: Loved it. Even though i sat next to the most annoying woman on the planet (not Karina).
I could have cut about 20 minutes though, maybe even 30.
But still, if you liked the show you'll like the movie. If you didn't like the show, stay away!

3 comments:

  1. Tænk, jeg troede sgu, at jeg var den eneste tilbage i verden der ikke havde set den. Hmm. Det er jeg jo så også efter i aften..
    Glæder mig til at se dig i morgen! UDEN at du må røbe noget om filmen!! He he!

    ReplyDelete
  2. Jeg siger ikke et ord!!
    Men så må du også love mig at se den snart så vi kan sladre om den!

    ReplyDelete
  3. Måske må vi godt tale lidt om den alligevel. Jeg er jo lidt spændt!

    ReplyDelete