Wednesday, May 28, 2008

So, i was feeling kinda sick today

But someone called about the apartment, so in the interest of not paying two rents forever, i had to go out there and show it to them.

It didn't go all that great.
They were these nice, but kinda snobby art student girls who complained that the apartment was missing that "something" that would make it a real Copenhagen apartment (what? more stucco?) and at the same time complaining about the squeaky floors.

So i was riding back along Nørrebrogade, feeling no better, wondering if i'm the only one who was raised not to talk shit about other peoples stuff when they're still in the room, when i came across a thing that made me stop the bike and reach for the camera.

Some wonderful idiot planted watercress (that's what it's called right?) on an entire city bench.

And somehow it made me think that people aren't all that bad.

4 comments:

  1. i would have looked into the face of one of them really hard and just pointed at my nostril or something just to "suggest" that she had a bugger on her face...just to have a laugh!

    hope you are feeling better!!! the green bench is way better than some chia pets.

    ReplyDelete
  2. Juhuuu, karsebænken! Hvor er jeg glad for, du tog et billede af den! Jeg var ved at dreje hovedet af led i går, da jeg cyklede hjem, og ærgrede mig over, jeg ikke havde kamera med. Jeg fik lyst til at slå mig ned med en æggemad, for den duftede hele vejen op ad Nørrebrogade... Verden er et dejligt sted.

    Mht. lejligheden - det er verdens dejligste sted, og kunststuderende snobber fortjener den ikke! Skal du have hjælp til at finde en køber?

    ReplyDelete
  3. Fuck kunst snobber... Må verden ej fatte deres lorte art crap og indse at karse er det nye medium!

    Den lejlighed er maaaaad KBH.. Har de nogen anelse om at der er blevet skrevet, ikke ét, men TO ugens uundgåelige i den lejlighed og at et internationalt tattovør emperie er startet bag dens ydmyge dør?

    Den burde have en platte over døren! Den burde være på finansloven! (Plus der er gode tranport muligheder, semi nyt badeværelse og en hell's angels borg i baggården!)

    ReplyDelete
  4. I know, den lejlighed er en guldgrube og hvis det var 20 m2 større havde jeg stadig boet der!
    Alle de minder og al den historie... jeg er ikke sikker på der er nogen af de interesserede der fortjener den!

    Ps. Ja tak Fie, vi har helt sikkert brug for hjælp!

    Pps. That's a good one Ai, i'll use that next time!

    ReplyDelete